pátek 6. února 2015

M4A4 Sherman Firefly - Motor II

M4A4 Sherman Firefly - Motor II - rozpracovaný

Trochu se zpožděním se dostávám zase k prezentování kam jsem se s tankem dostal. Vezmu to postupně. K motoru jsem přidělal svody, kabely k svíčkám, a spoustu dalších dílců.

stavba probíhala následovně


na zkoušku sesazeno bez lepení
Během stavby motoru jsem si odskočil stavět pásy. Jednotlivých dílků pásu bude strašně moc! Jeden dílek je z 13 menších dílků a spojka pásu je z 7 dílků. Pro spojení dvou samostatných pásů je třeba mít spojky dvě..
pásy
Pro zalepšení práce jsem si udělal přípravek na spojky. trošku silnější karton s drážkou na tvarování dílku.První dílek mi dal zabrat trvalo 20 minut než jsem mohl říct že se mi líbí a je hotový.
přípravek
pár úmorných dní jsem věnoval pouze pásům a podařilo se mi zhotovit pouze toto:
mám před sebou ještě spoustu takových dní...

aby to nebylo stále o pásech vrátím se zpátky k motoru.
motor s kabely
 následovalo porovnat kabliky a pro porovnání velikosti jsem vyfotil i klasickou tužkovou baterii
aby měl motor kde bydletpostavil jsem mu domeček..
tedy nyní se dostávám do současnosti
stav k 6.2.
stavba dále pokračuje časem bude článek motor číslo III.


1 komentář:

Díky za komentář