neděle 28. prosince 2014

Halinski Sherman M4A4 Firefly



Halinski Sherman M4A4  VC Firefly


dnem 19.12.2014  jsem začal na této složité vystřihovánce Jedná se do detailu vypracovaný model tanku Sherman M4A4 firefly. Model v měřítku 1/25 v modelu je vypracován kompletní interier.  

 Postupně sem budu dávat obrázky z postupu vystřihovánky. Doufám že Sherman poroste pěkně.

Jako první jsem začal patlat pásy. 1 dílek pásu se skládá z 13 menších dílků. Zkušebně jsem si zkusil složit jeden kompletní dílek.
Dílek pásu číslo 1.
23.12. Právě teď se mi podařilo dostříhat všechny základní dílky pásu. 400ks
Následuje dílek další.. menší a opět jich bude 400ks.


400 dílků

bok pásu
Přes Vánoce jsem se k tomu moc nedostal jelikož nebylo mnoho času.
Dnes 3.1.2015 jsem chvilku našel a zkusil jsem kousek pásů ale po hodině se mi zachtělo dělat něco dalšího. Začal jsem modelovat spodní část světlušky.

pouze sestavený vnitřek tanku
na modelu je spousta matek což zabere spoustu  času.
matky


4.1.2014 
Dnes jsem trochu pokročil začal jsem podlepenými dílky tj. kostrou předku tanku a kusem motoru  
 ty malé dírky do  kterých přijdou kabely ke svíčkám mě dali celkem zabrat. Naštěstí jsem k vánocům dostal kvalitní skalpel.
 Matek do spodní části vany bylo celkem 40.
 současný stav spodku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář