pátek 19. prosince 2014

Papírové World of Tanks


Papírové World of Tanks





Po dlouhé době jsem se vrátil ke svému koníčku papírovým vystřihovánkám. Našel jsem free vystřihovánky na oficiálních stránkách online hry World of Tanks http://worldoftanks.ru

 Hetzer

Hetzer byl Německý stíhač tanků z druhé světové války. Zvolil jsem ho z důvodu že byl vyráběn v protektorátu na podvozku Pzkpfw 38(t)
Hetzera jsem vytiskl na obyčejný kancelářský papír a spatlal jsem ho co to šlo. Vůbec jsem nepřemýšlel o retuši či nějakém profi slepení. Nepředpokládal jsem že mě to chytne. Vystřihovánka je celkem jednoduchá nabízí 2 možnosti slepení podvozku s propracovanějším podvozkem, který jsem zvolil i já.  Nicméně jsem hned po Hetzerovi začal patlat další tank

Maus 

Tento tank byl se 188 tunami nejtěžší tank druhé světové války, nikdy nebyl nasazen v boji. 
Tuto vystřihovánku jsem taktéž vytiskl na černobílé tiskárně. Dal jsem si více záležet na zpracování vystřihovánky jelikož jsem objevil na internetu modelářská fóra.  

Přestřelka Mouse a Hetzera

KV-2

Tento těžký tank vyráběl sovětský svaz jako nástavbu těžkého tanku KV-1. Tento tank měl za úkol ničit opevnění a bunkry nepřítele.
Vystřihovánka je tisknutá na barevné inkoustové tiskárně. Toto je první model kde jsem začal s retuší vodovými barvami. Model mě bavil složil jsem obě varianty věže, které vystřihovánka nabízí. 





ISU - 152

Vystřihovánka tohoto samohybného děla mě dala celkem zabrat. Zvolil jsem zase nejsložitější možnost této vystřihovánky. ISU-152 bylo velkorážné dělo na podvozku tanku IS. Jedním výstřelem bylo schopné zničit německý tank Tiger. 
Tato vystřihovánka nabízí možnost jednoduchého podvozku, složitějšího jako u KV-2 nebo nejsložitější podvozek. U nejsložitějšího typu podvozku je zpracován jednotlivý dílek pásu. 
První dílky pásu složené ze 3 samostatných dílců


Pásy před vystřihnutím



kolečka

ISU jako brouk ležící na zádech




Konečně hotovo
ISU-152

Pzkpfw IV

Tento střední tank k německý tank byl určen pro podporu pěchoty. 
Vystřihovánka je zpracovaná i s domečkem. 
Tisk je z laserové tiskárny. Bohužel je to první seznámení s laserovou tiskárnou. Tisk je zapékán na povrchu papíru a při ohybu se odlupuje. Laserovou tiskárnu pro vystřihovánky proto nedoporučuji. Modely jsou i nepřirozeně lesklé
V této vystřihovánce nejsou do detailu zpracované pásy zařadil bych to do střední obtížnosti.




Hotový Pz
Domeček z dioramy
Tím jsem zakončil sérii obrněné techniky z World of Tank. Pravděpodobně si slepím Hetzera znovu a budu mu věnovat více péče než na začátku článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za komentář